Czym się zajmujemy

Czym się zajmujemy

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych i e-commercowych. Misją spółek Grupy WP jest bycie partnerem pierwszego wyboru Polaków, dostarczającym opiniotwórcze informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirację w codziennych decyzjach. Grupa WP realizuje ją, udostępniając użytkownikom serwisów atrakcyjne treści i usługi dopasowane do ich potrzeb i profilu. Grupa jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również serwis odpowiadający na potrzeby informacyjne i rozrywkowe młodych internautów – o2.pl oraz specjalistyczne serwisy wertykalne, w tym m.in.: WP Money, WP SportoweFakty, Dobreprogramy.pl, WP Parenting.

Marki Grupy WP to także stacje radiowe i telewizyjne oraz pełne interesujących ofert serwisy e-commerce. Ich pełna lista dostępna jest tutaj.

Wirtualna Polska prowadzi również działalność reklamową, oferując m.in. generowanie leadów (lead generation) dla sklepów internetowych, w ramach marketplace'ów z różnych kategorii. Domodi, Allani oraz Homebook udostępniają produkty z branży mody oraz kategorii dom i wystrój wnętrz. TotalMoney.pl oraz FinansowySupermarket.pl to rozwinięte serwisy i narzędzia pozwalające na zakup i sprzedaż produktów oraz usług finansowych, a także na oszczędzanie środków i zarządzanie prywatnym budżetem. Serwisy Wakacje.pl, Nocowanie.pl oraz eHoliday zapewniają oferty dla podróżujących oraz poszukujących noclegów. WP abcZdrowie stanowi bazę wiedzy z zakresu medycyny i zdrowego stylu życia. Użytkownicy serwisu mogą bezpośrednio zadawać pytania specjalistom z różnych dziedzin oraz szybko i bez rejestracji umówić wizytę u lekarza. E-commerce Grupy WP to kompleksowe rozwiązania, gwarancja efektywnego dotarcia do odbiorcy, dostarczanie użytkownikom informacji o trendach oraz rekomendacje zakupowe.

Wirtualna Polska posiada najwięcej użytkowników poczty elektronicznej w Polsce i nieustannie wprowadza nowe funkcjonalności w usługach WP Poczta i Poczta o2. Obie wyróżniają się wysokim poziomem zabezpieczeń i oferują szereg rozwiązań dla biznesu, jak możliwość wysyłania przesyłek autoryzowanych czy dopasowanie usług reklamowych do profilu i zainteresowań użytkowników, przy jednoczesnym poszanowaniu ich prawa do ochrony prywatności.

Grupa WP prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych – nowoczesne reklamy display, w tym m.in. reklamy wideo online, reklamy wysyłane pocztą elektroniczną, reklamy na urządzenia mobilne oraz reklamy opartej na modelu efektywnościowym (tj. rozliczanej za przejścia do strony, wypełnienie formularza, rejestracje, zakup towarów lub usług, lead generation, performance marketing). Od 2018 roku WP zastąpiła standardowe rozliczenia CPM, dużo bardziej miarodajnym modelem vCPM (cost per viewed mille). Jest on dostępny w kampaniach odsłonowych i programatycznych na platformach, które wspierają takie rozwiązanie. Zgodnie z definicją IAB reklama jest uznawana za widzialną, kiedy przynajmniej połowa jej kreacji graficznej pozostaje w przeglądarce, przez co najmniej sekundę. Wprowadzenie wskaźnika vCPM to odpowiedź na potrzeby rynkowe. Dzięki niemu klienci zyskują jeszcze bardziej rzetelne wyniki prowadzonych kampanii. Duża popularność serwisów i usług Grupy WP pozwala na dotarcie z przekazem reklamowym do szerokiego grona użytkowników.

Według badania Gemius/PBI, w styczniu 2018 z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,7 mln Polaków.

KALENDARIUM

WIRTUALNA POLSKA HOLDING S.A.

ul. Jutrzenki 137 A
02-231 Warszawa
tel.: +48 22 57 63 900
fax: +48 22 57 63 901

REGON: 016366823
NIP: 5213111513